Jaaroverzicht 2021: gemeente Oude IJsselstreek in cijfers

Gepubliceerd op: 19 januari 2022 09:01

Er gebeurt veel in een jaar, en daar is de politiek zeker geen uitzondering op. Ondanks de aanhoudende coronacrisis bleef de gemeenteraad volop actief. Zo vonden er in totaal 118 bijeenkomsten plaats afgelopen jaar, werd er 41 uur vergaderd en werden er 18 moties ingediend. Maar daar bleef het natuurlijk niet bij. In het jaaroverzicht 2021 vind je alle informatie over de gemeenteraad van Oude IJsselstreek in cijfers.

Het jaaroverzicht biedt een mooie samenvatting van al het werk wat de gemeenteraad heeft verzet in het afgelopen jaar. Het is natuurlijk niet niks om 27 commissievergaderingen bij te wonen of om 6 uur lang te vergaderen over de Voorjaarsnota. Bovendien gaat het lezen van 435 brieven en andere ingekomen stukken ook niet in de koude kleren zitten. Het volledige jaaroverzicht van 2021 vindt u hiernaast.