Themapagina 'Graadmeter' de lokale politiek

Gepubliceerd op: 07 april 2021 10:04

Op 17 maart vonden de Tweede Kamerverkiezingen plaatst. Dit betekent natuurlijk ook wat voor de fracties in onze gemeenteraad. Hoe werk je lokaal vanuit de kernwaarden van je landelijke partij? Of wat houdt het in wanneer je juist geen landelijke partij hebt? In deze eerste editie van de nieuwe themapagina 'gRaadmeter' van de gemeenteraad van Oude IJsselsteek vertellen onze raadsfracties wat voor hen de lokale politiek betekent.

Ook politiek actief worden?

Dan is het nu een goed moment om u te oriënteren op een toekomst in de lokale politiek. In aanloop naar de verkiezingen zijn partijen namelijk nu al aan het kijken naar geschikte kandidaten voor op de verkiezingslijst die ze later dit jaar samenstellen. Vragen of een keer meekijken bij een fractievergadering? Onze raadsfracties komen graag met u in contact! Voor algemene vragen over de gemeente(politiek) kunt u ook contact opnemen met de griffie. Of misschien is de cursus Politiek Actief wel wat voor u?!

(Deze themapagina is ook gepubliceert op de gemeentepagina van de Oude IJsselstreek Vizier van 7 april 2021)